L.T.G(OF-9)Leazovski

Le public fait toujours l'éloge du rhétoricien, tout en se taisant sous ceux qui le font.

Jesko.webp

2.jpg

Rzeczy osobiste Agenta Leazov, których lokalizacja jest nieznana, wydają się być zdjęciem z członkami załogi podczas 160. SOAR usługi.

Imię:Brazhevnichka·N·Leazovski(obecny)

Znak wywoławczy:Scotty

Wypełnienie poziomu bezpieczeństwa: 3 4

Specjalista:wykazać się umiejętnościami rozumienia właściwości i sprawności operacyjnej wielopunktowego stałego skrzydła i wiropłatu frakcji Wschód i Zachód, a także zaznajomionymi z taktyką, nauką o bitwie i topografią wojskową, a pod koniec lat 90. ——na początku 21. wieku, znaczne szkolenie, agenta opanował metody działania i demontażu różnych rodzajów broni palnej i sprzętu wojskowego nowej generacji.

Placówka afiliacyjna i obowiązki: Site-CN-52 powiązany agenta terenowy,Często ukrywa się w strefach gorących punktów w Europie Wschodniej i Zachodniej oraz w Afryce, szpiegujea różne anomalne przedmioty, europejski oddział Fundacji i Grupę interesów. Obecnie mieszka w Site-CN-51.

4.jpg

Rzeczy osobiste agenta Leazov, lokalizacja jest nieznana, ale wiadomo, że MH-60L próbował wylądować na łodzi podwodnej klasy „Los Angeles” SSN-688.

Wprowadzenie:Z dostępnych danych nie można przywrócić oryginalnego wyglądu agenta. W przypadku „bez twarzy” podmiot jest łysą głową, twarz jest nietypowa i pełna palących się fałd (zachowane są tylko rysy twarzy normalnych ludzi). Jednak ze względu na szczególny charakter twarzy, w pewnych okolicznościach można ją przekształcić w dowolną ludzką twarz (w tym włosy) i wykazywać inny kolor skóry. Uważa się, że ten nienormalny kształt ma wielką wartość w dziedzinie szpiegostwa.

Obecnie Agenta Leazov ma 177 cm wzrostu i waży 80,5 kg. Aby lepiej zintegrować się z życiem i środowiskiem pracy działu, twarz osoby musi zostać zmieniona na typową twarz azjatycką, kolor skóry zostanie zmieniony na żółty, a kolor tęczówki zostanie zmieniony na czarny.

1.jpg

jeden z rzeczy osobistych Agenta Leazov, odznak 160 SOAR i widok właściciela.

W czasie ▉▉/▉▉/2014,Dr.Y▉▉ zestawił i nagrał wywiady z Leazov.Jego doświadczenie serwisowe obejmuje, ale nie ogranicza się do następujących:

1950-1951,USAF 314. dywizja lotnicza, 8th Skrzydło Interceptora Walki, Seul / Suwon Baza Lotnicza, Korea Południowa, o nazwie Bob Stoner

1954-1960,ADL-USAF Eskadra Ewaluacja, Algieria, o imieniu Bob Stoner.

1962-1963,Służył w USAF Skrzydło lotu strzelca jako instruktor lotu w Las Vegas, przemianowany na Bob Pardo.

1965-1970,Służył jako obserwator taktyczny broni myśliwskiej USAF, przeniesiony do 433. TFS w randze majora i asystował w programie „HAVE DONUT”. Ubon Baza sił powietrznych, Tajlandia, o nazwie Bob Pardo.

1972-1986,Służyła w USAF 4477. szwadron testowy i ewaluacyjny. Baza sił powietrznych Neris w Nevadzie zmieniła nazwę na David J. McCloud. Na początku 1986 r. Przedmiot został przeniesiony do Wydziału Tonopa Szkoły Broń Myśliwskich, aby służyć jako pilot testowy i instruktor lotu.

Od połowy tego samego roku do końca 1988 r.,Oddalony jako oficer wywiadu myśliwskiego do oceny efektywności taktycznej OPFOR(radzieckiej)sił powietrznych, stacjonujący na 516. TFS, Baza Sił Powietrznych Ramstein, Niemcy Zachodnie.

3.jpg

Agenta Leazov (trzeci od lewej w górnym rzędzie) zrobił zdjęcia z innymi graczami w dywizjonie USAF 4477. szwadron testowy i ewaluacyjny w 1985 r..

1989-1995,Wprowadzony przez ▉▉▉ · ▉▉▉▉▉ or, radnego stanu Nevada do Akademii Marynarki Wojennej USA przez 6 lat studiów i szkoleń, powód wprowadzenia jest nieznany, przemianowany na Pasord · S · Leickers. W 1991 r. udał się na pierwsze pole bitwy w wojnie w Zatoce jako obserwator. Skończył studia na początku 1995 r. I wstąpił do JSOC 160. SOAR usługi w sierpniu tego samego roku.

Emerytowany w 2012 r.,Nazwany Brazhevnichka·N·Leazovski, zniknął po podróży do Europy.

Donieck w 2013 r.,Anomalne właściwości zostały odkryte na Ukrainie przez Dr.Y▉▉.

2014-2017,▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉,▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉▉,[wymazane dane].

2017,Naczelny dowódca mobilnej grupy roboczej Site-CN-51.

5.png

Lt. Bob Stoner z kotem,1958@25000ft,wy głupcy sił powietrznych nie zrobiliście nic poważnego.exe

8.jpg

W 199▉ r. agenta Leazov został zaproszony do Niemiec, aby doświadczyć oryginalnego myśliwca MIG-29GT z NRD. Zdjęcie pokazuje, że ładuje samolot z pustym zasilaniem że osobiście sprawdza system zasilania awioniki.

除非特别注明,本页内容采用以下授权方式: Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License