SCP-PL-001

在管理者的命令下

此文档已被列为

最高机密

通用说明001-Alpha:Jeśli decydujesz się na zapoznanie z poniższą dokumentacją, dajesz do zrozumienia, iż jesteś uprawnionym pracownikiem Fundacji SCP i przyznano ci legalny dostęp. W przeciwnym razie zastosowany zostanie Memetyczny Środek Monitorujący, który pozwoli Fundacji SCP na prowadzenie obserwacji twojego życia 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Gdy Dowództwo uzna, że wykorzystujesz posiadaną przez siebie wiedzę dotyczącą desygnatów SCP-PL-001, narażając Fundację na jakikolwiek uszczerbek, natychmiastowo uruchomiona zostanie procedura terminacji. Spośród poniższych propozycji wszystkie są fałszywe. Niektóre są prawdziwe. Wszystkie są prawdziwe.

警告:

OSOBY NIEUPRAWNIONE, PRÓBUJĄCE UZYSKAĆ DOSTĘP DO PONIŻSZYCH INFORMACJI, ZOSTANĄ NATYCHMIAST PODDANE DOŻYWOTNIEJ OBSERWACJI PRZEZ ODPOWIEDNI ZESPÓŁ ANALITYCZNY. TO TWOJE OSTATNIE OSTRZEŻENIE. PO PRZEWINIĘCIU STRONY NA DÓŁ ZOSTANIESZ POZBAWIONY WSZELKIEGO PRAWA DO PRYWATNOŚCI WZGLĘDEM FUNDACJI SCP, CO WYKORZYSTANE MOŻE ZOSTAĆ PRZECIWKO TOBIE I RESZCIE TWOICH PRAW.

你已经被警告过了。

fractal.jpg

模因抹杀触媒启动

检测到生命迹象

解开安全锁

欢迎,已获授权的人员。请选择您要看的文件。

代号:Dr JamesH — 创始人
代号:Futurity — 真正目旳

除非特别注明,本页内容采用以下授权方式: Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License